Оцењивање писменог задатка

Садржај (тема)

Потпуно разрађена тема и доведена до краја;

Детаљи су значајни за тему и има их у довољној мери (грађа је богата и адекватна);

 

 

Основна идеја недоречена;

Недовољно јасно и прегледно саопштена;

Недовољно грађе (непоткрепљено, уопштено);

 

Основна идеја није саопштена;

Грађа или ени делови нису у вези са темом, односно веза је врло лабава;

 

Организација и структура

Грађа је организовано изложена, има логичког реда;

Подела грађе на уже мисаоне целине (пасусе, одељке) сврсисходна и с обзиром на компактност тих целина, оправдана;

Свака реченица је нова мисао, без таутологије (сем кад она има стилско оправдање);

Развијају се мисли у саставу прогресивно, напредујући према пуном одговору на тему;

Јасно је;

 

Логичност редоследа излагања није поштована у довољној мери;

Подела на пасусе, у неким случајевима, неоправдана је, неуспешна;

Не развијају се мисли увек прогресивно, има понављања или враћања;

 

Несређено и нејасно причање које губи ток или га нема;

Тешко се стиче слика о току догађаја;

Мисао нејасна и неразвијена, нема јасних целина;

 

Стил и језик

Богата и чиста лексика (разноврсност и оригиналност у избору речи) у оквирима књижевног стандарда или функције датог језичког изражавања;

Синтаксички јасно и једноставно обликовање исказа (јасна и прецизна реченица, прилагодљивост облику казивања – субјективан или објективан однос према датој предметности, без сувишног или недовољног у реченичкој структури;

Поштовање правописних правила на високом нивоу;

 

Оскудна лексика (неразноврсност и имитација у избору речи);

Синтаксички коректно, али компликовано обликовање исказа (дуга и мање јасна реченица, нижа прилагодљивост облику казивања – субјективан или објективан однос према датој предметности);

Поштовање правописних правила;

 

Језик натруњен и недефинисан;

Нејасно и компликовано;

Погрешно писање слова, речи и реченичних знакова;

Правописно некоректно;

 

Индивидуалност;

Оригиналност;

Посебна ограничења и потребе;

http://zidic.weebly.com/

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

Георгија

Наташа Миљановић

Професорка Марина

Читање је мисаони процес, а не гледање у слова!

BOOSTER

IMPROVE YOUR ENGLISH

EDUWELLS

Education futures + learning how to learn

studiofreearts

Nudimo : Najkvalitetnije Karaoke, najlepše pozorišne predstave za decu, Figure od modelarskog gipsa za likovnu kulturu, Novogodišnje čestitke jedinstvenog dizajna, Edukaciju, .....

Sylvia Duckworth

Connect, Collaborate, Create

Наташа Мајстровић

блог посвећен стручном усавршавању

ВЕСЕЛА ДРУЖИНА

БЛОГ ОДЕЉЕЊА II 4

Југославин блог

Учење кроз авантуру

Twitterova družina

nove tehnologije u nastavi

Златко

ГРУШАНОВИЋ

Srpski jezik i književnost

Blog posvećen nastavi u osnovnoj školi

Računarstvo i informatika

za sve koji žele da znaju nešto više o računarima i programiranju...

Lidijin kutak

O svemu što bi moglo zanimati obrazovne stručnjake

уСавршени Нушић

Блог о стручном усавршавању наставника у ОШ"Бранислав Нушић", у Београду

ljiljanalez

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

%d bloggers like this: